Wat wil onze klant? 09-03-2018
Sinds begin vorig jaar zoomt Concern voor Werk steeds meer in op de klant. Niet dat dit daarvoor niet gebeurde, maar nu is meer aandacht voor dan voorheen. Wat wil de klant precies? En hoe kunnen we wens van de klant invullen, zonder verspillingen en zonder fouten?  

Deze wijze van denken heeft al veel opgeleverd. Zelfs bij klanten, waarmee we al tientallen jaren samenwerken, zijn dingen aan het licht gekomen die de klant liever anders wilde. Dat hebben we ontdekt door het simpelweg te vragen.

Er zijn gesprekken geweest waarin klanten vertelden dat wij diensten leverden, waar de klant helemaal niet om vroeg: “Leuk dat jullie het doen, maar voor ons hoeft het niet.” Een voorbeeld. Wij waren van mening dat we een product netjes bij de klant afleverden, als dit in folie was verpakt. Tijdens het gesprek met de klant werd duidelijk, dat de folie onpraktisch was. Meteen na ontvangst van het product werd de folie verwijderd. Een duidelijk voorbeeld van goede bedoelingen, die voor de klant extra werk opleverden. Door goede afstemming kunnen wij onze dienstverlening verbeteren!




terug naar pagina
Deze website gebruikt cookies.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.
x